Velkommen til

Vores Aktiviteter

Aalborg Svømning damer

Svømning og andet idræt

Vi har ugentlige svømning for børn og unge. Du er velkommen til at deltage.

Madkundskab

Vi har ugentlig Madkundskab hold. Vil du være med?

Boldspil og idræt

Hver uge mødes til hyggelige boldspil og idræt, hvor vi spiller bold på tværs af alder og evner.

A) Med udgangspunkt i almennyttige og folkeoplysende aktiviteter at styrke medlemmerne evne og interesse til at tage ansvar for deres liv og deltage aktivt i samfundet.

B) Med udgangspunkt i pkt. A holdes idrætsmæssige, kulturelle og sociale aktiviteter for medlemmerne.

C) At støtte velgørende aktiviteter og yde hjælp til medmennesker, der er i nød, både i Danmark og udlandet.

OM DAM

DAM er en frivillig folkeoplysende forening, der tilbyder aktiviteter for børn og unge.

Vigtigt for os at medlemmerne føler ansvar for deres liv, samfund og holder sig aktive. Derfor er vi foreningen for De Aktive Mennesker.

Vil du være medlem?

Alle der kan tilslutte sig foreningens vedtægter er velkomne til at melde sig foreningen. Dette kræver at melde sig til foreningen og betale den årlige fastsatte kontingent.